Thursday, 12 July 2012

Haruskah Aku Cemburu???!

Salam Satu Malaysia!!!!!

'Perempuan dan cemburu tu dah jadi macam saling melengkapi pulak. Ada ke perempuan yang tak cemburu? Perempuan yang duduk Hospital Tanjung Rambutan pun tau cemburu tu macam mana.'

Oueky hari ini macam nak cerita tentang CEMBURU yang tak hilang dari sifat seorang wanita...
Ramai cakap, cemburu tanda sayang. Normal la tu. Iya, aku mengaku, cemburu memang tanda sayang. Tapi, pernah tak terpikir, cemburu tu tanda rindu???

Kenapa??kenapa??dan kenapa??aku harus ada perasaan cemburu terhadap seorang hamba ALLAH ni???!Sedangkan dia hanyalah seorang 'KAWAN' aku jer......Perkara yang lepas biarlah ia berlalu dengan tenang......Adakah aku terlalu sayangkan beliau sehinggakan perasaan ini makin menjadi-jadi??kalau nak diikutkan apa yang telah dia lakukan terhadap diriku ini memang tak patut dimaafkan..Yelah permainkan perasaan seorang wanita.....Kejamkan??!

Dan betulkah ramai orang berkata " CEMBURU TANDA SAYANG" SEDANGKAN BELIAU HANYA SEORANG "kawan" yang pernah menyakitkan hati kita???!

Sehingga kini aku tak dapat lagi jawapan untuk "Kenapa aku harus cemburu terhadap beliau?"

Ingatlah cemburu macam mana sekalipun, kalau ditakdirkan dia bukan milik kita…kita pasti akan kehilangan nya juga.