Thursday, 31 December 2015

SELAMAT MAJU JAYA SAYANG :-)

Assalamualaikum..

Rasa macam lama sangat tak update blog ni..
bersawang dah...
eh eh eh bukan bersawang tapi dan nak runtuh jer keadaannye kot..

Ramai orang tanya kenapa muka kau nampak sombong sangat ha??
Aku jawab jer kalau nak BERKAWAN tengok rupa tak payah jumpa aku kau boleh angkat kaki dan silakan bla dari hidup aku....

Dan ada jugak yang BERKAWAN pada masa diperlukan jer..misalnya bila dia dah bosan dengan kawan dia yang sifulan tu tetiba baik dengan aku ibarat air dicincang tak akan putus tapi bila dah dapat kawan baru alahai....kau ingat aku ni penting sangat...sampai nak pegi berak pon ajak kawan baru..

Wahai kawan kau kene sedar walaupun kau dah ada kawan baru ker atau kau dah temui kebahagiaan yang kau cari-cari selama kau kebosanan tu ingatlah balik kawan yang pernah buat kau tersenyum walaupon kau terpaksa ..

Ada orang pernah kata dekat aku 'walaupun dia tu kawan baik kau tapi susah nak percaya kat depa ni'
aku cakap jer kalau depa ikhlas dengan hang depa tak kiasah siapa hang pun.walaupon hang story kat depa cerita hang kne sengat tungau dekat pusat zaman kecik depa buat rilex ja..paling-paling kene bahan 2 atau 3 hari pastu diam.tapi kalau depa berkawan dengan hang cuma nak ambil kesempatan saat tu hangpa akan nampaklah ciri-ciri ketidak ikhlasan depan.


Seorang mamat cina pesan dekat aku
'Lu kalau mau kawan,lu kwan aja sama semua orang,kalau orang tak nak kawan sama lu saya ada ma apa u takut'

P/S : SELAMAT TAHUN BARU