Tuesday 24 May 2011

in memory.........

saat aku menamat kan pelajaran aku di S.M.K.T.G
dan dianugerahkan DIPLOMA

2008



kenangan kembali mengusik jiwa
apabila aku melihat kembali gambar2
sekolah dlu2.....

hahahahahahaha

nie lah dak2 kelas aku time aku form 3.......
3 UTAMA tau..hehehe
saat2 aku dan kengkawan aku NAKAL2
siap kene rotan nan cikgu KALID kowt..hahahahah




ha nie pown time form 3 gak...owg len sebok blaja yg aku sebok jadik camerawoman ntuk amik gamba dowg.....
hahahahahha......kenangan yg indah ler time at sekolah.......

dan tiba lah masuk form 5........
aku cm bese ah g sekolah...
5 taun berturut-turut aku samae klass nan si NURDILA AZREEN,JUNE JAMIL,MEERA AHMAD......ko ado???hahahaha syok gak time uh aku d'lantik menjadi PENOLONG KETUA KELAS......walau pown penolong tp perangai aku x cm penolong pown....kalo da KETUA KELAS pon ponteng kelas nie kan lagi aku..hahahahahha....seteruk2 kelass aku tu pown tiap2 minggu di iktiraf KELAS TERBERSIH.huhu!!
bangga siot........sampai sini dlu nty adew gamba bru2 aku update ag..hehehe...windu lah at kamo sume.....tp apew kan daya ada yg da menyombong jew...ah bia ler janji kowng bahagia itu da cukop buat aku..luv u all..muuuahks...




No comments:

Post a Comment