Wednesday 14 March 2012

FINALLY!!!!!!!!!!!

Salam...
Hokey lame gak da tah hupdate blog nie...tapi tak delah sampai bersawang ken...hahahah
Hokey today is 14/03/2012....agak kegembiraan melanda diri bila..tiba-tiba......nampak rambut da terpacak jer dekat luar  ofis tuh...dup..dap..dup...dap....
degupan jantung aku makin laju lari nie.....tak de lah bajet sape-sape ken.....

Tiba-tiba...hahaha....yes!!sayang saya datang ofis.....(lantakpilahhangnkkatapaepown.)
hokey time tuh aku dah tersipu-sipu malu lah ken....maner taknye..datang-datang jer buadd bising...hokey aku rindu giler dengan bising dye tuh...
sampaikan ofismate aku tekejut lah ken......tetibe muka kastemer ketat giler pastu marah-marah lahkan..hahaha naseb baek tak terkencing budak tuh..yelah budak baru pulak tuh..heheh....

Sekian lame tak berjumpa(lamelahsgtpadahalbarubeberapaminggulepasjekowt) finally dapat gak jumpa hihihihi dapat lah lepaskan rindu tuk beberapa minit..yelah dye datang pown kejap jer kan.....
sebelom ape-ape yang ngeri terjadik dye pown balik..lalalal...

....................-HOKEY HAMBA ALLAH INI LAH YANG MEMBUADD KAN HARI-HARI SAYA KEMBALI CERIA,TERSENYUM DAN TERTAWA DENGAN KERENAH DYE-.....................

No comments:

Post a Comment