Wednesday 4 April 2012

mudahnya tersentap!!!

Salam 1 Malaysia kepada sesiapa yg tersinggah dekat blog haku ini....
Okey hari ini aku rase yang diri aku mudah tersentap
kadang-kadang kawan aku cakap benda yang selalu-selalu buadd aku gelak pon aku boley tersentap
..bukan hari ini  jer tapi dah beberapa minggu macam nie,
aku pown tak pasti tentang diri aku ini.....
biler aku fikir-fikir balik ade kaitan ke dengan Hamba Allah nie...
tapi aku baikan jer sebab aku tau dye takkan buadd aku rase macam tuh..tapi tapi bila saat aku ber-sms or keluar dengan dye...dan if dye akan mantion tentang mana-mana perempuan mesti perasaan mudah sentap aku datang tanpa diundang!!Hokey aku memang tak suka bila perasaan ini ada dalam diri aku sebab musababnya ialah..aku taknak perhubungan aku dengan dye sebagai kawan baik terjejas..Tapi perasaan itu still ada dalam diri aku...owh tidak!!!adakah aku cemburu???Owhman!!benci lah perasaan macam nie.....
Kalau betol aku sayang dekat dye,aku harap Tuhan beri jalan untuk aku menjauhkan diri daripadanya sebab aku tak nak kisah silam menghantui hidup aku...aku hanya nk fokuskan hidup aku untuk mr.A jer...Even setiap waktu aku ber-sms dengan dye hati dan pereasaan aku hanya nak dye dalam hidup aku...Tapi aku melepaskan perasaan itu untuk kebahagiaan dye..kenapa mesti perasaan itu ada pada aku......
aku mesti kane tahu yang dye bukan jodoh yang baek untuk aku...Ya Allah kau peliharalah perasaan sayang aku padanya sebagai sahabat dan bukan sebagai kkasih kerana aku tidak mahu dye menangis kerana aku....
ok aku harap dye dah tak bagi kata-kata harapan atau kata-kata yang membuatkan aku mempunyai perasaan yang susah untuk dibahasakan.....
Dan aku harap perasaan ini akan hilang dalam diri aku......

No comments:

Post a Comment