Wednesday 6 June 2012

Big Family Vacation...

Holla.....
Oueky rase macam dekat sebulan aku tak hupdate belog nie...oueky agak keBZan melanda diri...
Oukey terus pada kesah yang aku nak story...
last week oueky 02/06 till 03/06 aku dan family besar aku eh besar ker??idakler besar maner....bercuti sambil cuci mate dekat Pulau Pangkor.....
Oueky this is my big family........
Percutian ini dirancang oleh diriku sendiri dan ditaja oleh my big boss....
baiklah akan ku upload beberapa ketul gamba yang telah tersnap oleh Phone aku...
hahahahaha....sebuknya saya denga tab tuh..
Yeah....bajet nk loncat tapi terbatal niat bila Ferry tuh da goyang..pale pown naik pening lalat..hehe
Oueky saya dihadapan dye di belakang..kah3......see betapa tak pernah naik ferry....almaklumlah bawak warga asing melawat negara sendiri...aku pown ikot batak gak...heheh
Hahahaha..plan nk jalan kaki g shopping and bajet ramai-ramai nk beromentik-romentik tepi pantai..dan akhirnya naik moto jugak jalan-jalan..maner lokasi perjalanan tak pasti.....
poyo jerk..katanya tom cruis tp tom kurus...hahahaha
topi aku di sponser oleh en yang amik gamba tuh.....topi tom kurus tuh plak sdn bhd...muahahahahaha....
sweet memory time nie....tek berhenti gelak....
nie lah kawan-kawan baru saya bermula di pangkor....oueky cun....heheh
Paling Best dye tak perasan pown ada tgn dekat situ...hahahahaha...aku gelak tahap ntah...doplo kali tengok gamba nie pown still tergelak sorang-sorang...hehehe...ok aku tersepit dibelakang.....

Oueky itu jerklah kesah aku bercuti bersama FAMILY besar aku...maybe on August Or September kami akan menjelajah lagi ke tempat lain.....,

No comments:

Post a Comment