Tuesday 19 April 2011

rInDu...:-)

hahahah.....

hari nie aku rasa windu sgt...
first at my SAYANG-lah an....
second at FAMILY2 aku yg uh dok jaoh2 dari aku...
third at sume KAWAN2 aku....

huh...

Tapi yang paling aku windu adalah at my SAYANG........
aku rase da 2 1/2 bulan aku x jumpa dye...
agak-nyew...apakah kabar nyew yew......

hhahahah...

MAK saya cakap...'BIASA-LAH LAU B'CINTA MMG CM NIE'
tapi x-kan lah lame sgt x b'jmp tuh an???

adoyi.......

pabila lihat my BLC 9**7 tuh t'ignat at my SAYANG...
patutkah aku ke rumah-nyew...
dengan muka selumber ajak dyew kuar???
atau patut-kah aku b'diam dan menanti-nye dtg dan______???

HUHUHU.....
terasa t'amat windu at KAWAN2 sayang yg membz an diri mereka..
hye....
nk ajak lepak pown ssh...patut-kah??
nanty kalu x d'sapa kata-nya sombong.....
tapi kalu d'sapa...mereka buat tak tahu jewww.........
patut-kah????

kewinduan ku makin membara apabila melihat KAWAN2 ku happy d'luar sana....


TETAPI....
kepada my BFF beb dont think so much...
i tau u skunk ngah penin right.....
so lebuh baek u teng an fikiran kamu...untuk menghadapi
HARI esok...oueky sayang...huhu
(JACKY LIM)

No comments:

Post a Comment