Friday 29 April 2011

sebagai kenangan yg t'indah...

Jawapan yg tidak pasti d'jawap.....
Logik-kah semua itu?



andai aku tahu begini jadi-nya
Tidak akan aku menyayangi-nya...
Tidak akan aku mencintai-nya
Tidak akan aku menyukai-nya

EEEE
SAYANG yg terlebih telah ku beri-kan pada-nya..
SAYANG itu lebih dari segalanya....
ish!bodo  sgt diri ini...

segala dosa ko aku maaf an
aku harap dye lebih baik dari diri ku ini
minta -nya supaya jaga ko untuk aku OUEKY?
segala makan dan minum ko aku halal kan
segala perbuatan ko paad aku tuh aku rela-kan

Walaupun SAYANG aku pada ko tetap di'hati aku juga berharap agar KAU BAHAGIA BERSAMA'NYA.
SAYANG aku tidak akan luntur pada ko.....
tapi apa'kan daya an ko da jadik milik owg yg SEMPURNA bagi ko....dan aku harap ko tidak-akan melukai hati-nya seperti ko melukai hati aku....

Dengan hadir-nya dya aku harap ko akan dapat melupa-kan aku
yg sedey melepas-kan pemergian mu.....

MOHD HAMIDI aku x tau nape aku still SAYANG at ko ag...
tolong aku untuk melupakan semua tentang ko dalam ingatan aku.....

I STILL LOVE U BEB...
selamat tinggal sayang.!

No comments:

Post a Comment