Monday 9 January 2012

Tulisan Hodoh tapi...................

Salam...Selamat Tahun Baru tuk korang sume..haha
da seminggu rase xhupdate blog nie..hehehe
bkn hape dok menulis skunk nie...
Tulis hape??dan hape kaitan nan gamba tu..
ha tu lah dye.....
duk tulis puisi la katenye....
xcaye??tny hati aku....100% dari hati..aku luahkan at kertas yg..........
dulunya chantek tp setelah itu buruk atas sebab2 musabab yg tertentu....
hahahaha korang tgk pon da tau kan nape kertas tu buruk..hahahah
tgk lah tulisan aku tu...dari Tadika till now tulisan cm cacing kerawet..huahuahua..
ok now aku nk share ler at korang hape yg aku tulis kan.....
Act nk bg at seseorang tu...tp xtau ler biler dpt siapkan lagi...nie je yg termampu buat masa 1 minggu nie..lame giler kan....ayat pendek tp lame bkn main lagi..hahaha

" Termenung dalam gelisah
Ku dakap potrat CINTA ini
HATI bagai di hiris sembilu
Disaat aku terpaksa
Melepaskan mu......
Ku genggam erat tangan mu

Di saat ku keseorangan
Wajah mu terbayang difikiran
adakah CINTA ini masih kuat untuk mu??

Di saat aku keseorangan 
Segala memory tentang kita
Berlegar2 di minda ku....
Adakah aku MERINDUI mu??

Kini aku hanya ingin kau tahu
Diri ku disini menanti diri mu
Mesti ku harus menanti mu
Hingga hujung nafas ku...
Dan aku berharap CINTA ini 
Akan abadi untuk selamanya.......

Sekiranya engkau bukan untuk aku di dunia ini
izinkan aku tuk mengucakpan
SELAMAT TINGGAL untuk selamanya
aku tidak mahu
Mengkucar-kacirkan KEBAHAGIAAN 
yang telah terbina untuk kau tanpa aku..."

hah itu lah coretan hati aku bila melihat org yg aku sayang dok happy2 jer kan......harap kegembiraan itu akan selalu bersama-nya...huh!!
1 minggu dok menulis menda nie...mkn pon tambah selera so aku ade g timbag dan amin berat bertambah 5 KG!!yahoooooo...


No comments:

Post a Comment