Wednesday 14 October 2015

Vietnam erkk

Assalamualaikum..

Lama jugak dah tak menghupdate blog ni...bertahun-tahun rasanye.
Oueky saja je nak terobek rituh pergi Vietnam bersama segerompolan manusia yang terlajak Happening.Serius tak henti gelak dan aku boleh ukir senyuman di wajah ni (ceh ayat mintak sup tulang kaki).

Oueky malas nak taip panjang-panjang moh ler kita lekat beberapa ketol gambaq masa dekat Vietnam rituh.

                                         Masa tunggu flight gua berjalan-jalan sekitar yang ada untuk                       buang kebosanan 

                                               
Katanya NO GST!tapi gua pilih untuk cuci mata jer sebab perjalanan masih jauh... (padahal pegi Vietnam jer pun )
Perjalanan ambik masa lebih kurang 3jam macam tu lah.Plan nak tido jer dalam flight tapi apekan daya,bila dah segerompolan manusia ni yang over the Happening gua batalkan niat tu.

Oueky just nak tepek jer gambaq-gambaq masa dekat sana...




Yang wajib gua bergambaq mesti sebelah boss.Acecei


kisahnya tetiba minah Vietnam ni ajak bergambaq sekali huhuhu kawan gua cakap mungkin dye tak pernah tengok orang bertudung kot.Dah rasa macam retis lak.


Masa di Halong Bay.Orang lain sebuk dok shopping atas kapal tu gua sedap-sedap tido..sebab hujan dan sejuk lagi-lagi atas kapal...nikmati suasana katako!

Malam dan hari terakhir dekat Vietnam memang pulun habis keseronokan.

Oueky cukoplah beberapa ketul gambaq tu kalau nak tau ape yang ade dekat Vietnam tu korang pergilah melancong ke sana..katanya kain-kain murah kat sana tapi gua tak jumpa pulak kedai kain yang murah kat sana yang gua jumpa ialah kegembiraan bersama kawan-kawan gua yang Daebak!

Oueky sampai sini jerlah kot.next trip tunggu tahun hadapan lah yer.

yang menaip
Mizura <3





No comments:

Post a Comment