Friday 12 October 2012

Terasa hati??Patut ker?!


Hyeppp ape kabar semua korang-korang......
Tiba-tiba ade masa pulok nak menghupdate belog ini...yelah kadang-kadang tu sampai tak ade masa nak hupdate...ade pun seketul untuk sebulan..haha itu dah kira tahap melampau BZ tuh......

hari ni tetiba nak berSTORY pasal terasa hati dekat seorang insan yang bernama kawan.....
Aku nie bukanlah nk memburukkan kawan sendiri tapi kadang-kadang eh eh eh bukan kadang-kadang tapi selalu jugak lah aku berada dalam situasi macam ni....

Adelah seorang kawan aku tuh...oueky fine dulu dye gaduh denag kawan B nie.....time dye gaduh tuh baik pulak perangan dye dengan aku,oueky siap nak pergi memaner katanya mesti ade aku baru boley keluar..ceh..ape da....(makakupuntakletaksyaratcamtutpbfdyepulakletaksyaratcamtu)
Kebanyakan masa aku habiskan dengan dyelah tapi sejak akhir-akhir nie dye dah berbaik dengan kawn aky yang B nie....oueky dalam hati aku bersyukur sebab dorang dah berbaik..Yelah rasa macam tak best jer bila ade kawan yang bermasam muka kan?/kan??

Oueky since dorang dah baik aku pun tumpang gembira lah tapi yang tak best,yang dulunye kawan aku yang sehinggakan nak keluar pun dengan aku kini dah macam terlupa akan aku yang dulu selalu di carinya.....
oueky sekarang pergi kemana-mana pun tak payah dah nak ajak aku,hahah macam best dah situasi dye sekarang...... apa-apa pun sekarang dah jarang aku nak jumpa dye...lagipun dye ade perintah berkurung dari kekasih hatinye yang lebih penting dari aku sebagai kawan.....sekarang nak jumpa tepi jalan ala-ala terserempak even tak bertegur pun susah..eh eh bukan susah dah tak ada pun...
Oueky faham kita kawan masa lalunye ajer kan...huh!!!!Yang dulunya mesra gila dengan aku kini hanya tinggal memory.....erm apelah nasib kan....Betul kata mak aku yang sekarang nak carik kawan ketika kita senang,kawan ketika ketawa memang senang tapi nak carik kawan yang akan sama-sama dengan kita ketika kita dalam kesusahan memang susah....

Kepada kawan aku tuh

terima kasihlah sudi jadik kawan aku yang terBAIK dalam hidup ini!



No comments:

Post a Comment