Monday 6 June 2011

kaki aku sakit....

Ah....kembali bekerja....

aku nk citer selame aku cuti 2 hari nie...
aku pown x tau pew aku wat....
time owg sume tdo aku bgn.....
time owg bgn aku tdo..
hahahaha
sengal...etuh lah dye......

Beronok-ronok b'sama yg tersayang.
huhuhu
hampeh kaki aku lebam sbb nk nek atas kapal..
tu lah owg da ckp mlm2 jgn kuar..kan da sakit..
but aku happy ah mlm uh...tq sayang......
and sok mlm nyew lak aku g kenduri 'KAWAN' aku...
ala...dye jempot aku dtg jew ah an?an?
then pas aku g kenduri my laling bwk aku g tgk movie....
alahai.
aku engat an story uh seram lah sgt tp...
adesh citer uh wat aku gelak jew...adesh...
wang wit laki aku jew bli tiket uh......

btu never mind....
I btol2 happy mlm uh coz..tet..
hahaha
tq sayang...net time x yah ah nk sgt tgk citer seram
wat popcorn uh abis jew..
and wat I pny pewot sakit ler sayang..
hahahahah...
this week kite tgk citer
gans lak eak yang..huhuhuhu....
THNKS  lay sayang U da wat hari2 I ceria skunk..huhuhu.
LUV u soooooooooo much......:-)

No comments:

Post a Comment