Friday 24 June 2011

senyum dalam tangisan!

Salam....
Jumpe lg kite....kowg cm ner??cehat x??
hehehe
Today nk story cikit......

Y??smp skunk aku masih x ley lupe kan ko??!
Aku akan mengalirkan air mata aku bila aku melihat kebahagian ko bersma dye...
Adakan aku masih SAYANG at dye??
Adakkah aku masih MEMERLUKAN dye??

Aku tahu now dye da happy nan life dye
and owg BARU yg bertahta d'HATI dye.....
Tp aku xley nk tipu diri aku
Yang aku masih SAYANG and MEMERLUKAN dye di sisi aku dan diHATI aku.....
Adakah harapan aku untuk MENYENTUH nyew untuk terakhir kali SEBELUM aku MENUTUP MATA KU ini.......

Kini sudah 2 bln aku hidup tanpa CINTA NYE.....
Hampir setiap hari aku rasa dalam hati ini KOSONG
walaupun aku sudah menemui CINTA baru aku.....
aku xboley tipu hati aku juga yg aku masih MERINDUI NYEW,,,,
Adakah dye pown rase begitu??!
aku memang mengharapkan dye rase begitu..
tp aku hanay mampu b'doa untuk semua itu....
aku hanay mampu menyentuh nya di dalam setiap mimpi2 ku...

Sekarang yg aku mampu hanyalah TERSENYUM dalam KESEDIHAN yang teramat dalam.....
Aku harap agar kau terus tersenyum tanpa kau menoleh kebelakang........
Berlarilah kehadapan untuk mengejar KEBAHAGIAN kau
yang telah menanti
dan
ingatlah bahawa aku disi sentiasa MENYAYANGI,MEMERLUKAN
cebisan cinta mu itu....
dan
aku di sini akan sentiasa menjaga SERPIHAN cinta kita
sesungguh nye kita tidak akan bersama di MUKA bumi ini...namun mungkin HATI kita akan bersama selamanya........

Akan selalu ku ingat ku dalam setiap DOA ku......
aku berharap agar kau tidak membuang MEMORY kita semasa kita BERSAMA....

Sekarang aku hanay minta satu dari kau supaya kamu dapat menjaga PERMAISURI itu dengan BAIK,
tolong jaga hati nye kerana hati seorg wanita mudah tersentuh
tolong sayangi nye seperti mana aku pernah MANYAYANGI kau...
peliharalah CINTA kamu sebaik mungkin...
aku hanay mampu berDOA untuk KEBAHAGIAN kau.....
dan aku akan selalu MENCINTAI mu walaupun aku sudah memiliki cinta baru.....
CINTA ku pada mu xkan pernah luntur di hati ini.......

SAYANG AKU AKAN KENANG MU DLAM SETIAP DOA KU!!!!!!



No comments:

Post a Comment