Tuesday 25 October 2011

aku sakit hati nan kau!!!

Salam Jumpe lagi...
hari ni aku just nk story tentang KETIDAKPUASAN HATI AKU terhadap seorang LELAKi yang dulu bergelar KEKASIH aku...

WTF! la weyh...kau pny ayat bkn men nk berbunga2 la bagai kan....ha!!xrelak plak lak kan kau ckp at aku now kau tgk skunk....kau da sayang at dye...After &*^%$#K kau nk tinggal kan dye??mmg xlah weyh....
*(&^%$ sume same jer.....dulu ckp bersayang2 lah kan berindu2 tp skunk sendiri mau engat la bro....
xrela tp kau ckp nikah atas dasar CINTA!!
Oueky aku mmg xpatut nk percaya LELAki cm kau...xpe maybe hari ni hati aku...xmungkin suatu hari nanty hari kau plak...mmg aku xmengharap pown hari tuh akan tiba...coz aku xnk tgk kau menderita......
Now aku tau aku da xbermakna bg kau...YES!!!!!aku sedar aku nie mmg xlayak  tuk kau.........terlalu byk kesalah yg aku telah buat.....tp aku mmg xpuas hati nan kao!maaf aku xley nk ckp dpn kau coz aku xnk kau terluka maybe suatu saat nty aku akan ckp dpn kau yg aku sakit hati giler nan kau...atas ape yg kau da wat kat aku.......
lau ye pown kau sayang sgt at dye xyah la ckp dpn kau yg tuh ini bagai der!!
kau nk hantar dye ke klinik pown kau nk ckp at aku pehal!!!kau engat aku ni pendengar setia kau ker????
yang kau g bg tau aku in law kau membebel kat kau sume uh wat pew???ingat aku xde perasaan sakit hati kew???or kau mmg nk wat aku sakit hati???kau mmg cm nie kew???suke men kan perasaan PEREMPUAN??????buang mase aku jer lakan selama nie percaye at kau...cm &*^% la weyh!!!..pas kau bace blog aku nie kau nk mara ker nk ape kew kao pny pasal lah oueky!!sbb aku da xtahan kau dok citer tuh ini pasal pompuan tuh lah parent-in-law kau lah....kalo hati aku nie hati batu kao ley la citer at aku...ag pown lau dulu aku xpnh nk sayang kau boley la kao citer nie sume!!!masalah dye skunk kau tuh penah jadik SEPECIAL aku la &*^%..........kau tau x yg aku sakit hati biler kau citer pasal pompuan tuh and parent in law kau tuh.....
tp aku diam jer la kan...aku pown layan kan jer coz saat kau bg tau aku sume tuh aku ngah blurr mmg aku layan kan jer tp biler aku bace blk cm &*^% la weyh...hati aku sakit giler kau tau x??????
aku xtau nape aku sakit hati giler at kau...owh yes...aku tau sebab kau hari2 dok citer yg best2 jer pasal perkahwinan kau tuh kan....WTF la weyh!!!!!!lantak kau la pasnie aku mls nk amik tau pasal kau coz makin lame aku sayang kat kau makin sakit hati aku kau tau x???!cm (*&^$ jer la weyh............da aku harap pas kau bace ni kau xyah ah nk citer pae bagai tuk wat aku sakit hati nie...aku da mmg sakit hati nan kau pown weyh...

P/S:aku akan sentiasa mendoakan kebahagian kau even aku menderita atas sakit hati yg kau tinggalkan...!

No comments:

Post a Comment