Thursday, 27 October 2011

MOHD aku mintak maaf....

Salam...jumpe lagi lah kita d'blog yg hehehe

Firstly aku nk mintak maaf at MOHD name sebenar uh.....
sowy maybe msg mlm td agak menghot kan kau at aku kan...
hahaha xde ah mlm td mmg mood aku kurang bekk.......
sowy beb......skunk HOOTAK aku pown da nek biol cm hootak kau gak....
xpe nty 18/11/2011 kite celeb bufday kau dn aku yup..heheheh...tanda mintak maaf ler....da jgn harap aku nk pujuk kau..hehehe...aku ni (*&$% kau jer bkn (*&^ kau hahaha...
BTW sory ah bro xde niat pown aku nk tny soalan cm uh kat kau...aku tau kau masih ingat at aku lagi kan lau x,heheh xde ah kau sebok2 nk jumpe aku hari tuh kan...hehehe
BTW aku mintak maaf sgt beb.......
pas nie aku xtny ag da....dan kau buley lah hantar msg byk mane pown at aku...aku janji aku akan eply msg kau..heheh.....

No comments:

Post a Comment