Saturday 1 October 2011

Jika Itu Takdirnya...





Tanpa aku sedari air mate aku jatuh dipipi kerna seorang lelaki yang aku harap boley menjaga aku untuk seumur hidup aku....
Katanya jgn lafaZkan selamat tinggal pada nye kerana dye tak nak semua ini berakhir dgn tangisan,kesedihan dan air mata.......
Aku mengalah bkn kerana aku kalah tetapi aku mengalah kerana kebahagiaan dan tanggungjawab nye yang harus dye laksanakan......
Aku melepaskan nye bukan kerana aku tidak mencintainya
Bukan kerana aku tidak sayang akan nye tetapi aku melepaskan nye untuk masa depan dan maruah nye........aku tidak rela melepaskan nye kerana aku teramat2 mencintai dan sayang akan dye tetapi dye bukanlah jodoh untuk aku d’dunia ini....

Aku akan melupakan nye bukan kerna aku tidak sayang akan nye tetapi aku tidak mahu menjadi perosak baginya dalam ape jua keadaan pada masa itu.
Aku tidak menegurnye bukan kerna aku sombong padanya tetapi aku tidak mahu melihat dye sedih dan aku tidak mahu kenangan lame menghantui hidup nye kelak bersama keluarganya.....
Aku tidak memandangnye bukan kerana aku benci akannye tetapi aku tidak mahu wajah ku sering terbayang di mata,dan ingatan nye.....

Aku harap engkau akan faham akan PERASAAN aku sekarang.........aku terpaksa menipu kau dlm byk cerita mlm tadi kerana aku tidak mahu kau turut bersedih atas apa yang melanda HUBUNGAN kite.....Dan aku akan sentiasa mendoakan kebahagian kau untuk kehidupan baru kau....jangan berubah fikiran dalam ape jua keadaan.....terserah padamu tetapi aku rase lebih baik kau berjauhan dgn aku kerana aku tdak mahu engkau ingat akan aku lagi.....

P/S:Hargailah insan yang benar-benar mencintai mu selagi mereka masih ada disisi kamu.....

No comments:

Post a Comment