Friday 30 September 2011



“Tak pernah terpikir olehku”
   tak sedikit pun ku menyangka
   kau akan pergi tinggalkan ku sendiri


Memang tak pernah aku terfikir dan tak pernah
Aku menyangka yang akhornya kau pergi tinggalkan aku sendiri
Melewati hari2 yang berlalu tanpa mu......

“Begitu sulit ku menyangkal”
  begitu sakit ku rasakan
  kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

Finally 29/09/2011 mlm uh oueky mlm keramat
Kau bagi tahu aku sebab kenapa kau tinggalkan aku
Oueky aku mengaku memang susah aku nk terima  reason tuh...
Kau nk tau x sakit giler lah kan mlm uh kao
Bagi tahu aku reason tuh....

“ Di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan”
   kasih sayang kamu begitu dalam
   sungguh ku tak sanggup ini terjadi
   karna ku sangat cinta
Sekarang Kasih Sayang kau ibarat
Kau telah tanam dalam di lubuk tanah sehinggakan umpama
Batu nisan tanda cinta itu dan aku pon xsangka ini boleh terjadi
Coz sekarang aku da betol2 sayang at kau.....
“Ini lah saat terakhirku melihat kamu”
  jatuh air mataku menangis pilu
  hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih

Oueky kau ingat tak last date kite keluar??maybe itu kali terakhir kita berjumpa kan??
After kau bg tau aku reason tuh mak ai....ait mate aku terus kelua la kan...
Da la umah aku xde tissue..harap maap ler...HUH!pedih sangat tp for your kebahagiaan
Aku relakan coz aku xnk jadik perosak dalam ape jua keadaan
Dan saat itu kau ingat ag ape ckp at kau??TAKE CARE coz pas nie aku da xley nk jaga
Makan,minum,pakai kau dan semuanye dan aku harap kau akan bahagia tuk selamanya
Tanpa aku disisi kau........

“Satu jam saja ku telah bias”
  cintai kamu kamu kamu di hatiku
  namun bagiku melupakanmu
  butuh waktuku seumur hidup

Oueky d’akhir2 nie aku just nk kau ingat balik..hahaha
Engat tak time2 kau usha2 aku..hahaha..betapa HOT nye aku time uh at kau kan...
@&^% sgt....cm ape je time uh...
Then ujung bln 5 kau meluahkan ape yg kau rase ....tetibe jantung aku lari dgn panas nye...
Traffic light pown langgar je..hahah
Maybe ramai tegur kite time at kenduri tuh kowt.haha....
Then kite mule spend time sesame...maner2 pown mke kite jew lah kan???
Caring kau at aku tuh yg buatkana ku tambah sayang at kau(ish malu nk citer lak nie)
Dalam mase beberape minit je aku da buley JATUH CINTA at kau nk tau sebab nyew???
Dulu time aku susah hati ke senang hati ke kau je lah yg ade at sisi aku....yelh dulu kite kawan kan??then kau luahkan ape yg kau rase mmg itu yg aku harapkan pown kite bley jadik pasangan tuk selamanye...but suddenly,kau bg aku jawapan yg sgt2 menyakitkan hati aku.....
I just want u know that is so hard to forget u sayang......Maybe i tak’kan lupekan u ley......
Sorry cozz maybe ucapan mlm td agak menyakitkan hati u cozz i tak nak u tau yang i sedey atas semua benda yang berlaku...........last word from me...i nk tgk u happy with ur life,i tak nk tgk u sedey2 cm dulu time kite jadik kawan,i nk tgk u buley hidup tanpa i d’sisi u.....
I akan rindu sgt2 at u,belai u oueky...take care of ur self......
I’ll remember u till the day i die....
Luve u soooo much.......

P/S:Sayangilah orang yang benar-benar sayang akan kamu dengan telus dan tanpa mengharapkan balasan dari nye........

No comments:

Post a Comment