Wednesday 21 September 2011

Aku Terpaksa....




Assalamualaikum sume.......
Jumpe ag kite di ruang yg agak SERABAI dan X TERURUS NIE...
Hahahaha......

This story happend on 16/09/2011
MALAYSIA DAY also on FRIDAY....
Mmg ikutkan hati aku da TAK NAK jumpe DYE ag
Ntah nape tetibe jam tangan aku yg agak mahal nie
Tunjuk tepat kol 05.30 PM
Tetibe phone aku berbunyik.....
Aku da TAK MENGHARAP pown msg dari DYE
then aku capai phone aku yg at atas meja yg agak serabot
coz time uh at umah mak cik aku wat open house
dgn penuh harapan aku bkk dan mmg aku MENGHARAP msg dr owg len
aku bkk msg tuh then kuar name DYE......
time uh aku da mengigil lah kan satu badan....
jantung aku berlari nan pantasnyew...cm nk cabot weyh....

singkatan citer dari msg uh..
‘hai...kuar jum??(aku nek pelik la kan...ape lah da ade awek pown nk kacau aku lagi kew???)aku pown cm YA ALLAH patut kew???aku mintak pendapat dari KAWAN aku...dye ckp....kao pg je lah....nty kao ley tny mcm2 soalan da kao akan dpt sume jawapan pada soalan kao tuh.....beberape minit pas uh aku replay msg DYE...oueky...amik at umah la cm bese......
DYE reply balik oueky...’

Beberape minit pastu dye smp dpn umah aku.....
Aku TAK TAHU nape aku rase berdeba2...cm kali pertame aku nk jumpe kao...ish....
Tp aku kuat kan hati aku tuk truskannye......
DYE smp aku terus masuk kete.....pas aku tgk muke dye bagai nk jatuh air mate ku......
Tp aku kuatkan semangat aku tuk TIDAK melihatkan KESEDIHAN kau di depan DYE
DYE terus menghulurkan tangannye......(aku pelik tambah hairan...dan hati aku tertanya2 KENAPE LAK NIE??)...oueky rupanya DYE masih ingat cara kami when kami berjumpe...DYE nk salam...
And HE said....’da lupe ke???I said ‘no..But a bit terkejut je’HE ask me’nape??’aku just balas blk ‘xde ape lah engatkan da lupe.’

Oueky perjalanan bermule pukol 7 lebih dari umah aku.....mule2 aku agak diam je kan...bkn ape rase sebak di dada weyh.......
Then DYE mule bertanya tentang kehidupan aku after putus nan DYE....
Aku just ckp yg aku ok.....
Tibe mase aku tny DYE.....DYE just ckp xde ape2 perkembangan pown....
DYE tny aku citer lah pasal diri kao....
Uh terdetikdihati’adakah aku nk bg tau at DYE kesah sebenar???...oueky aku wat keputusan dgn bg tau yg aku happy,dan aku da temui cinta baru aku after aku break nan DYE.....
DYE pown nmpk happy biler aku citer at DYE yg aku pown happy cm DYE gak......
Sepanjang perjalanan pergi dan blk aku menceritakan kegembiranan hidup aku skunk.....


Tepat jam 9.15 PM aku smp umah.....
DYE ckp mlm nie mlm yg paling awal aku hantar kao blk....ckp at mak kao AKU mintak maaf sgt2...
Aku just erm......
Time uh air mate aku hampir2 jatuh .....dan aku kuatkan semangat aku lagi tuk tidak bersedeh dihadan nye......
DYE tarik tangan aku......
Aku pelik dan hairan...aku tny..’Nk ape lagi??’
DYE ckp ‘nk salam lar....’ aku hampir terlupa...bkn ape aku mmg nk lupekan ape yg pernah terjadi antara kami dulu.......

Aku salam DYE dan DYE memberikan kucupan terakhirnye di dahi dan mate aku.......
Oueky!time uh air mate aku da terjatuh cikit...tp akak pandai dik cover line..hehehe
Dan aku bkk pintu just say bwk kete leklok,dah mlm blk awl,sebelom tdo cuci kaki dan muke,dan aku bg salam at DYE....

At 10.30 PM DYE bg msg at aku......
DYE :Eh kau nie cm dulu2 lak an??
Aku :Eak??aku rase xde pown,,,
DYE:yelah.....kao pny nsihat same je cm dulu2 an??
Aku:erm.......Oueky aku nk tdo...good 9.......
DYE:ok...good 9 to...


Aku xtdo pown......FINE!aku nanges weyh.......dan aku nk mintak maaf at DYE ape yg aku citer at kao uh is sume tipu...aku xnk DYE tau yg aku merana after putus nan DYE....sume story yg aku bg tau at DYE tipu...aku mintak maaf sgt2.....cietr yg aku ngah happy with someone uh pown aku reka aku xnk sgt2 DYE tau yg aku xhappy after this happen........aku nk DYE happy tanpa DYE tau yg aku merana....
Aku harap DYE faham situasi aku dan aku harap DYE dapat maafkan aku......
Dan aku mohon TOLONG jgn jumpe aku lg........aku xnk jadik orang ketiga dalam  hubungan DYE dan si-DYE......biarlah aku yg merana seorwng diri........aku harap DYE BAHAGIA d’sana...dan satu je yg aku nk DYE tau is till today i still love u..Even aku skunk da try tuk lupekan kisah kite.......aku harap DYE pown dapat lupekan aku tuk selamanya........Aku akan mendoakan KEBAHAGIAN DYE dgn-nye.....

Salam...dari insane yg pernah DYE sakiti............

No comments:

Post a Comment