Friday 9 September 2011

Terimbas kembali.....

Salam semua........
Oueky kali ni aku nk citer pasal....
hehehe
kesah2 terkenang-kenang ler.......

mule2 aku jumpe my Mr.A nie aku rase cm nk marah lah kan...
ner x nyew...umo da sebaya nan aku tp panggil aku 'KAKAK'ciss kamu...
ag.......byk tny kowt.........ner xnyew kowng bayangkan lah an...
my Mr.A tuh g keje naek kete tp sepatah haremmmmmmmmmmmm tentang kete x tau....
mak ai...
ag ah bertambah hot aku at dye kan........
then makin lame makin pandai lah smp skunk.....
first jalan kua nk tau g ner??
hahahahaha
DINNER time for all staff at my opis....


kao tgk da melekat pown malu2...hahahah....
yg bapak owg at belakang uh menyemak je lah kan...hehehe
konon lah tuh.....
kenangan bersama Manju.....
ner kamu pergi ha....kami amat merindui kamu...hehehe
oueky tuh gamba awal2 perkenalan lah kan......
oueky kao tgk gamba da lame kenal dan agak me...........lah kan...




dan skunk mmg xley nk pisah kan ag da...terus melekat bagai sume nie...amin......
skunk g outstation so aku  btol2..........

RINDU SAMA KAMU NIE......huhuhu...
lagi jauh lagi rindu
lagi jauh lagi sayang nie..hehehe...
oueky aku pown da xtau ape yg aku taip,
ape yg aku nk citerkan nie........
dye da agak merepek lah kan..huhuhu....
oueky stop smp sini...nty aku update ag yup............


4 comments:

  1. bagai pisang dibelah empatpuluhratusjuta.. :p
    nota kaki : Blogger template yg paling semak penah aku tgk..ha ha ha...

    ReplyDelete
  2. so what??kao ade...setakat pinang d'belah 2 ape lah sgt weyh.....
    da tau semak yg hang p tgk wat pe???
    lalalalalala

    ReplyDelete
  3. aku dtg nk bgtaw byk semak..:p

    ReplyDelete
  4. lalalalala...xyah bg tau aku da tau da...

    ReplyDelete