Monday, 19 September 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU KAK AMY & ABG EPUL

Salam Jumpe ag kite di ruang yg SERABUT ini..heheh
smlm hari ahad...
oueky hari aku smlm sgt2 bz apebile kawan aku merangkap kakak aku merangkap jiran aku telah berkahwen..heheh
pnt xpnt lah kan dari kol 10.30 AM till 6.30 PM sgt ramai guest yg dtg memeriahkan majlis perkahwinan itu...
sungguh teruja aku...da ah dpn umah.....
ha nie lah pengantin nyew...
berbaju biru weyh.....
aku pown xterpk dye akan pakai baju biru
coz time dye tunang ri tuh mintak baju len kale....
'ha Abg da smp da nie.tp Adah nie ha sebut amik gamba Abg pastuh xnk pulok yg len Pukol kompang uh..'
sebuk an...da smp saba ah......kak amy relek ler xkemane pown 
cik abg uh...hehehe
huh....
dup dap dup dap....
'mak ai...jantung aku cm tecabut je nie kak oi'
oueky salam....
tgk abg cameraman uh...
dari pg 10.30AM till 7.30PM dye curi gamba aku....
byk giler lah an dye snap pic aku...
cis....aku ckp at dye...muke aku xmaket la bang..dye senyum....oueky!
amik kaw...yg nie bkn kerja aku...bab2 balut akak pengantin yg wat..
tp xbla abg epul takot nie...
takot dlm ade katak..lalal
ape da....
hahah nyebuk! je an aku nie...nk jugak...
nie nk amik berkat ler bak kate ayah pengantin...hehehe
nk jugak..hahah
sowy aku PENDEK coz aku da pnt kasot aku yg MAHAL uh aku da bkk..
hahahha....
with my sayang....Muhammad Ilham.....
nk jugak.....
penat layang keletah dye nie...
rock steady yoo...
hahaha
sowy background xcantik..kne lak nan pompuan at blakang uh
rosak gamba aku..hehe
oueky latar belakang umah aku...
kete shape aku xtau..heheh
sowy pak cik tompang eak jap...
pabile mereka d'pakse nyanyi..
but abg epul spoting giler.....nyanyi weyh...
hahah
sOOOOO sweetttt...
dye kiss wife dye dpn kami sume..hahah
kan da kene..shape suo....

oueky itu lah kesah hari ahad smlm..ponat dgt.. nie
oueky last pic
hahah sayang lah tu konon nyew....
me with my luvelly2 adk...
Abu Adib Zayyan @ abg bebey..hehehhe
oueky ini lah kesah nye...
semoga ketemu lagi di lain hari....
SELAMAT PENGANTI BARU...
-TAMAT-










No comments:

Post a Comment