Saturday, 3 September 2011

xde mood raye..inilah jadinyew...

hyep.jumpe ag..heheh
sebetulnye aku xde mood nk upate blog nie..heheh
tp alahai update je lah kan dari aku bertentang mate ngan komputer nie..heheh

oueky today nk story pasal raye....
taun nie raye aku x meriah sgt lah kan...coz
HUH!byk perkara yg x best singgah dlm hidup aku
so ala kadar je lah...yg pentingnye aku da bg ape yg ptt am=t mak bapak aku...
hehehe...
nk share sikit pic time raye aku.....
me with abg om.........
oueky nie aku nan abg besar aku..hahaha'
tiap2 taun dye beraya nan aku..hehe
ntah ner ntah mak bapak dye pown aku xtau....


my bucuk Muhammad Ilham with his nenek..hahaha..
tgk uh mak cik aku nk bergamba pown nk pkai 
bnd alahtuh...
kate nyew silau..hahaha
happy family kan??heheheh...
aku yg penat sume pic aku yg jdk camerawoman ni...
ha nie dye my bucuk masam sgt nie.....hahah
cm pompuan kan muke dye...heheheh
ha nie aku nan my bucuk ler.....
oueky nie pown abg besar aku....
berlatar belakangkan kawasan kg
yg da berkurun aku xg...
tq o warga bukit kucing...

hahahah....
oueky etu lah seba sedikit pic raye aku...
disebabkan xde mood nk beraya so aku snap pic pown xsemangat lah kan...heheh
oueky bubuy len kali aku update ag yup....
SELAMAT HARI RAYA lagi...............


No comments:

Post a Comment