Wednesday 28 September 2011

Mengenagmu..........


“Takkan pernah habis air mataku”
  Bila ku ingat tentang dirimu
  Mungkin hanya kau yang tahu
  Mengapa sampai saat ini ku masih sendiri


YES!...air mata aku xkan kering pabila aku teringat akan diri kau..
Even kau da lepaskan aku tuk selamanya.......dan air mata ini aka sentiasa mengalir bila diri ini terkenang akan diri kau yg sedang bahagia disana....
Dan mungkin HANYA kau je yg tahu nepa smp sekarang aku masih sendiri tanpa pengganti kau...
Aku amat2 mencintai mu smp aku sendiri tidak ingin carik yg lain....

“Adakah disana kau rindu padaku”
  Meski kita kini ada di dunia berbeda
  Bila masih mungkin waktu berputar
  Kan kutunggu dirimu …

Adakah kau rindu kan aku disana???kerana kini kita sgt2 berjauhan dan kini kita berada di dunia yg berlainan..kerna kau sekarang ada kehidupan kau dan aku masih disini masih menanti diri mu....walaupon waktu kan berputar aku akn sentiasa menunggu diri mu berada disisi aku tuk selamanya.......

“Biarlah ku simpan sampai nanti aku kan ada di sana”
  Tenanglah diriku dalam kedamaian
  Ingatlah cintaku kau tak terlihat lagi
   Namun cintamu abadi …

YA!biarlah aku simpan semua perasaan aku pada kau sekarang ini dan bila aku memiliki mu aku akan curahkan segala perasaan itu  pada kau.......
Bila suatu saat kita tidak ketemu dan kita tidak akan bersatu kau harus sentiasa ingat akan CINTAKU dan pada saat itu aku xkan terlihat lagi oleh mata mu dan mungkin hanya kenangan yg akan membara di’ingatan........
Dan aku berharap agar cinta aku pada mu kekal abadi tuk selamanya........

p/s:cintailah orang yg benar-benar mencintai kamu dengan ikhlas dan tidak mengharapkan balasan darinya......

No comments:

Post a Comment