Wednesday, 15 February 2012

Kenapakah!!!

Salam to all peep's at luar sana yg tersinggah di blog nie..

Oueky!!menda nie terjadik on last week.time tuh mak cik aku pny majlis perkahwinan...
tetibe ade lah beberapa mak cik-mak cik nie dok jumpa mak haku..
yelah sedara2 yg da berkurun xjumpa
then since dorang da jumpa mula lah ngayamketupatnye tuh kan??

hahahahahah

Tetibe dtg lah sorng mak cik nie yg aku kirang pasti identitinye...maklum lah..aku nie kurang bergaul dgn sedara yg aku kurang gemar...ngehngehngeh...

sesi temuramah dimulakan....

Mak cik 1:Sal ank kau umur bepe skrg nie??
My Mum:Baru nk masuk 21th hujung tahun nie....nape ye??
Mak cik 1:Besar dah ye sal.....Dah kawen ker??
My Mum:haha blom lagi..eh muda lagi lah....dye kate nk carik duit dulu...

Makcik yg nie sepecial sikit coz makcik nie pnh ler muncul dlm hidup aku buadd seketika waktu tp ape kan daya jodoh tiada so abaikan jer..

Mak cik 2:Eh Kak Sal...lama xjumpa ape kabor??
My Mum:owh Lina....lame xlame lah sbb kak sal xpegi Telok *&^% tuh..
Mak cik 2:Saya dgr2 ank kak sal berkawan dgn ank abg saya tuh btol ker??
My Mum:yelah kowt...ala kawan2 kan...skrg kawan dye dye nanty kawen nye dgn org lain...biasa lah tu.
Mak cik2:haha tapi kan kak kalau ank abg sy tu kawen dgn ank abg sy tuh untung lah ank abg sy tu...
My Mum:knape pulak Lina oi..
Mak cik 2:Yelah kak oi...Kak sal kan ank ade satu jer..ape2 hal semua jatuh dkt tgn ank akak kan?
My Mum:huh!xda maknya nye....dye dah kawen suami dye lah yg bg harta xkan nk minak harta aku!!

Lantas mak aku bla tinggalkan mak cik tuh..

Ape kesengal nye lah mak cik nie....dtg kenduri kawen tuh kalo nk tny ank da besar ker,ank da kawen ker,ank keje maner ke xpelah nie dok citer dok tny pasal harta bagai dah kenape..
adeh ssh jugak ye jadik ank tunggal nie....nk pulak ank pompuan huh!!mmg sume yg berkawan ngan aku stok harta mak aku jer lah eak...ceh podah...
wahai mak cik 2 tuh lain kali kalo jumpa mak sy tny lah biler sy nk kawen lagi satu...sapa jadik madu nya....dah jgn tny lagi pasal harta bagai sume..SAYA TAK SUKA!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment