Saturday 4 February 2012

Sayang Kau Buadd Kali Ke-2

Walaupon pekara nie happen on last week but it still fresh in my mind......
Tak tahu lah nape perasaan nie datang blk dalam hati aku buadd kali ke-2.....
Kadang2 aku rase hairan...knape perasaan nie menjadik2 setiap kali aku duduk d'sebelah dye..
kalo nk d'ikotkan byk perkara yg dye buadd kat aku sehinggakan aku sekarang susah nk percaya pada kaum lelaki ni....Persoalan-nya sekarang adakah aku SAYANG pada dye buadd kali ke-2??
Lagi2 perasaan sayang tu makin menjadik biler last week time cuti raya cina tuh erm kiteorg ade spend time sesame lepas tu kau tarik telinga aku then kau CIUM dahi aku...oueky..kau tau tak apa maksud ciuman di dahi tu????????lepas kite brekoff nie kali ke-2 kau cium dahi aku.......Apakah perasaan kau sama dgn aku di saat ini???Aku harap sama kerna aku tidak ingin kehilangan kau buadd kali ke-2......tp aku pon xboley nk mementingkan diri aku sendiri coz Tuhan dah tentukan sama ade kau jodoh aku ataupun tidak.....jika engkau bukan jodoh aku yang boley aku buadd is aku akan sentiasa berdoa untuk kebahagian dan kegembiraan kau jer....Dan satu perkara yang aku nk sgt2 kau tau is kini aku dan tersayang kau buadd kali ke-2 dan perasaan itu makin kuat sgt2...aku harap kau xbuadd perangai yang boley membuadd kan sayang aku hilang pada kau...MAAF sgt2 aku hny mampu meluahkan disini kerna aku xnk kegembiraan kita lenyap bil aku luahkan pada kau.....I LOVE U SoooooooooOOOO much........

2 comments: