Saturday 25 February 2012

Panahan Uji Rashid!!

Salam 1 MALAYSIA buadd semua yang tersinggah di blog aku ini....

heheheh

ntah knape tetibe jer petang petang nie jari jemari ku ini terajun nak menaip ken ? ken?
padahal da tak ada mooD sangat-sangat ni..!huh!!

Hokey tadi ade ke Youtube tetibe teringat dekat satu lagu nie....
Tajuk dye 'Kali terakhir melihat wajahmu by Uji Rashid'
fine!!serius sedey giler aku bace lirik lagu nya...
dan saat itu jugak lah ingatan aku teringat dekat seorang hamba ALLAH yang selalu bermain difikiran aku nie.....(maaf bukan mr.A sahaja yang selalu bermain difikiran aku tetapi ade org lain jugak)


aku tak tahu nape biler aku dengar lagu itu aku akan teringat dekat hamba ALLAH ini......ya ALLAH adakah dye pown teringat dekat aku???
aku harap dye tak ingat dekat aku..yelah sekarang dye sudah ada teman baru dalam hdup dye..dan aku akan utamakan kehidupan aku sekarang...
entah kenapa aku teringat semua memory yang kita lalui beberapa tahun lepas dan beberapa bulan lepas...
Hokey untuk yang beberapa tahun lepas tu kita happy-happy jer jalani hidup kita saat itu and tek pedulikan orang sekeliling kita...dan suddenly,ade jer badai yang melanda relation kita...aku pown tak tahu nape??dan saat itu aku dapat tahu kau dah ade awekz baru..hokey aku mintak penjelasan tapi kau diam jer...lantas kau mintak maaf...hokey jujur aku kata sampai sekarang aku tak maaf kan engkau....dan sampai lah saat ade seseorang yang mengebuah keputusan aku tetapi jujur aku kata memang susah aku nak memaafkan orang terutama orang yang aku sayang!!hokey...untuk beberapa bulan lepas tiba-tiba engkau muncul dalam hidup aku balik dan cara kau melayan aku dan kata-kata engkau macam memberi harapan semula pada aku tetapi aku salah kerna engkau hanya mempermainkan perasaan aku....hokey memang time tu aku dah tak percaya dekat kau pown so abaikan jer lah ape yang pernah aku cakap dekat kau masa itu...huh!

Tapi persaan aku tidak boley tipu yang aku still sayang dekat kau...mr.A maaf aku terpaksa cakap jujur coz I tak nak rasa bersalah dengan tidak menyatakan perasaan ini..hokey!!Hokey sekarang ini kesimpulannya is biler aku dengar lagu itu dengan tetibe jer ingatan aku makin kuat dekat kau!!owhhhhhhh tidak!!!aku harap aku tidak akan teringat dekat engkau lagi bila aku dengar lagu itu.....
ia akan membuadd kan sayan menganges tak terhenti2 Faham tak????!

No comments:

Post a Comment