Saturday 26 November 2011

ARRRGGGGGGGGGG!

Salam Sabtu...
oueky today MOOD aku kurang bek..hahaha
maybe org yg aku sayang tgk bad mood so terlekat lak kat aku..huhuhu

Jam aku  da nk kol 11.30am...
y??sbb Sepupu saya nikah today just nk wish SELAMAT PENGANTI BARU tuk kau...sowy aku late keje lak kak....
dalam xde mood nie aku akan teruskan perjalanan blk tanpa d'temani sesiape..huh!!
ade HAMBA ALLAH yg jual mahal..owh ajak g mkn free dye xmo.....APTB!!

Pagi2 da kne mara nan client!!ape ke ngek nyew lah manusia tue...
dye yg pekak nk slh kan aku...seb bek org tue beb lau x aku da nek angin...ngam2 lak angin aku xoueky kan......
ish!!biler lah penderitaan nie nk berambus dari dlm hidup aku?????
argggg........

Oueky stop smp sini...
nk blk da nie....
to my sayang dont bad mood lah sayang u look so ermmm when u bad mood...oueky...take care beb nk g mkn free dulu nie...hahaha

To Sakinah & Zamri Selamat penagntin baru tuk korang semoga kekal hingga ke akhir nafas oueky???!
Love ya...

No comments:

Post a Comment