Monday 21 November 2011

TAK HABIS FIKIR!!!!!!!!!!







Assalamualaiku.....
(jawab jgn x jawab,,,lau xjawab dosa au)

Story today is.....
Sampai hari nie genab 2bln 6hari..
Hahaha lame kan??
Aku xdapat jawapan bg soalan yg bermain difikiran aku...

Menda nie berlaku on 15/10/2011..
Oueky da lame kan???
Nak d’jadikan cerita

Sebetulnya mlm uh ade bufday party at umah
My untie....but aku xfollow coz nk ilangkan rindu pada seseorang(huhuhu)

Ngam2 cm bese lah kol 08.30PM
Mr.A smp umah aku..jantung aku berdegup kencang lak time uh
Ye lah lame xkeluar bersama even hari2 jumpe...(ha ??pelik??dont ask oueky)
Aku masuk kereta dgn penuh semangat..hakhakhak....
Ntah lah nape pas kejadian tue...
Perasan SAYANG kau makin dlm padanya.....
Perasaan ingin tahu tentang dirinya makin membuak2
Dan perasaan itu xpernah aku rase biler aku bercinta dulu2....
(kowt dulu2 cinta monyet lah tue)
Dengan penuh keyakinan mr.A drive kereta dye lah...
Aku pown xtau maner destinasi kami....
Coz time tue aku xbyk ckp..
(ade konflik antara kami membuatkan aku ssh nk berckp nan dye)
Sepanjang perjalanan dye yg ckp aku kurang ckp...
Xtau lah nape tp dlm hati byk menda yg aku nk tny,dan byk menda yg aku nk bg tau kat dye.
Tp apekan daya oeristiwa tue membuat aku terus membisu....
Sepatah dye tny sepatah  aku menjawab...
Then 10 patah dye tny still aku jawab sepatah..
Hekhekhek betapa mkn dlm nye peristiwa tuekan...
Dan finally tau da nk g maner..
G mkn tp mak ai bkn men nk jauh ag tue...tp oueky lah jauh so lame lah mase aku nan dye even aku xbyk ckp time tue kan
After mkn blk lah...sbl kuar dari restoran tue huhuhu
Perkara yg xbest terjadi kat aku biler kaki aku kebas dan xboley nk bergerak even nk bgn
Huhuhu dlm 10 minit cm uh baru oueky....
Ape lah...hyep jantung yg berdegup kencang tp effect smp ke kaki lak..huhuhuhu
Btol2 dlm nie....
After mkn baru lah aku byk ckp..heheh...terasa happy sebentar selepas melihat wajah-nye even dye kurang senyum...!
Dalam perjalanan blk kepoh lah satu kereta walaupon 2 org je dlm tue..dimulakan dgn gurau senda...
Teras cepat sgt masa saat tue...dlm hati aku hny ingin masa itu stop..dan terusakan spend time with him for hold night.....but i can’t coz aku hanya manusia.....dan xde power tuk buadd tue sume...
Paling kelaka dan paling romentik kowt when he nyanyi be side me.....ya ALLAH saat tue mmg aku ingin kan jam tangan ku berhenti tuk satu mlm tue dan habis masa nan dye.....
Walaupon sore agak ermmm!!but aku ikhlas dan redha dgr...(bkn sng org nk nyanyi tuk kita auu)
Tepat kol 12.00am aku smp umah...
Btol2 mase mencemburui kami yg sekian lame xbersama tp apekan daya
Itu semua kehendak ALLAH dan aku hyn merancang...
Sebelum keluar kereta ade pesan nye...like aku pesan kat dye dulu....
Oueky dan suddenly aku salam dye!!!
Jujur selama beberapa bulan tue kalau dye hantar aku,aku xpernah
Nk salam dye..aku xtau kenape mlm tue aku salam dye..
Tanpa segan silu pown dye hulur tangan...hahah
Fikiran aku blank!!itu lah penangan CINTA nya...kata ku...
Dan aku masuk umah.........

Smp situe lah kisah nye...Dinner at situ agak bising dan cm huru-hara tp sodap weyh..lapo pny pasal..ehehe
Dan persoalan yg aku xabis pk kenapa hati aku tergerak nk salam dye dan apekah maksuddnye???
Dan dye terkejut ke x??when aku salam dye buadd kali pertama tue??
Hehehe maybe korang da biase kan with bf or gf korang but not for me with him...

Oueky now aku nk fikir lagi..!!!
Esok HOOTAK aku akan mengalami kesesakan lalu lintas....!!



No comments:

Post a Comment