Friday 11 November 2011

rindu lagi.....

Salam....
jumpe lagi d'blog ini...
huh!nk story tp agak sedey gak lah citer hari nie...

To Him....
Now miss u sgt2....
Even 8 jam aku dok opis nie terpandang wajah mu dlm curik2....
(dose tau curik2 tgk owg..jgn wat tau)
even 7 hari seminggu aku dgr suara kau
even 30 hari sebulan aku menghadap bau kau....
aku tetap rindu kat kau...

Aku tahu kini situasi kita berbeza....
bkn mcm dulu dan bkn mcm yg sebelum nya.....
Kenapa Jadik cm Nie??!
dont ask my why..coz i dont know nape kau tetiba
jauhkan diri kau dari aku...
tapi xpe maybe aku ade wat silap kat kau kan??
huhu.......
aku xnk berceloteh panjang2........
now i really2 mis u sooo much....
Even hari2 aku penuh dgr langkah kaki mu menuju ke arah ku tanpa sengaja......

Adakah engkau pon merindu aku macma mana aku
merindui kau??
Persoalan yg sehingga kini bermain d'fikiran aku......
aku harap engkau juga merindui aku.....

I MISSS U SooooOOOO MUCH SAYANG....

No comments:

Post a Comment