Tuesday 1 November 2011

welcom NOVEMBER!!!!






Hye...salam jumpe lagi....
Hari ini 01.11.2011??
cun sgt2 date nie kan??hehehe
oueky da da bek aku xyah merapu meraban...
d'panjangkan citer!!owh tidak 
d'pendek kan citer...

NOVEMBER is my luvelly2 month...
coz bufday aku and my luvelly2 kakak adalah bln yg sama dan minggu yg same..
hehehe...dya 05/11 dan aku 06/11...
hahaha
best kan...

Aku mengharapkan yg bulan nie aku dpt melupakan segala masalah yg hadir pada bulan-bulan lepas...
coz bln nie aku nk bukak diary baru..heheh
harap aku dpt melupakan segala yg berlaku dan segala yg dtg pada aku beberapa bulan yg lalu....

Pejam celik,pejam celik...huhu
tinggal berapa hari jer kita nie dlm tahun 2011 kan???
aku harap segala impian kowang tuk tahun ini ada yg da tercapai oueky....
aku harap segala problem yg melanda kowng tuk bulan2 dulu pown hilang oueky??

last word dari aku is....good bye OCTOBER and
welcom my luvelly2 month NOVEMBER.....

sampai sini jer lah....aku pown xberapa nak bermood sgt nk hupdate blog nie.....
yelah da kene ceroboh....harap paam ler ye...

No comments:

Post a Comment