Friday 16 December 2011

Keliru tahap xtahu

Salam Jumpe lagi di ruang ini....
meyh rapat2 abg2 and kakak2..adk2 mak cik2 and pak cik2...
(ade ker?)


Oueky today my HOOTak sgt lah fenin memikirkan ape yg harus aku pilih..
ha?!pilih ape??
huhuhuhuhuhuhu
nie hah dye....now at cinema kan ade ke keluar 3 story..
Alvin and The cipmunks,M:I:Gost Protocol ang Songlap.....
huh!fenin kapla sy..dik fikir namer satu story yg nk d'layan kan terlebih dahulu...
if ikot aku pny NAFSU mmg lah nk tgk citer carrtttttooon tu dulu..hehehe.....
aku ade mase 1 hari 1 mlm jer boley kew habiskan 3 cerita nie??
hahahahah Adah USAHA TANGGA KEJAYAAN..ahaks!!
YES!pasti boley kan????
tapi.....tapi......tapi......
mcm xbest jer nk pi tgk sorang2kan??adeh!!!satu hal lagi nie
xpe2......Adah!!kau kene BERANI.pogi jer sendiri..hahah
terbaekk pogi sendiri..untung2 ley dpt PAKWE baru..kahkahkah....
(ngade2....sgt lah aku nie kan???)
oueky oueky ha tu awk tu yg tgk2 tu ha jum lah sy belanje tiket tgk wayang ngan saya.jum2??
alah awk nie jgn lah malu2 jum2??
silap hari kene pelempang kang Adah oi....

ha lai2 aku nk tunjuk carta citer yg aku nk tgk nie hah

1st Keinginan sgt2 citer nie..huhuhuhu
2nd citer nie huhuhuhuhu
and last citer nie..hahah oueky x??huhuhu
oueky fine segala story ni aku nk tgk on this weekend!
ade sesape yg tahan or sanggop call me at 03-3371 2222....
ckp nan sarjen misai oueky??!
huhuhu gurau jer..
just call me ao sms me.....
no yg tidak dikenali tidak akan dilayan sama sekali..huahuahua....

No comments:

Post a Comment