Saturday 10 December 2011

kerja aku d'hargai...huhu

Salam....
Jumpa lagi d'blog ini.....
hah!!ape story today??
oueky meyh dok rapat2 mak cik2 dan pak cik2
abg2 ensem dan kakak2 shantek...
hahahaha

Today aku telah d'beri pujian oleh my en.Boss
why??
hehehe.he told me that
aku pny prestasi kerja untuk 3 bln nie sgt2 memBAGUSkan ini company...
hahahahahah
agak teruja+terbangga+terperasan lah kan...padahal dok 09 jer at ofices tu...
hahahahah.....
dgn sekian alam dye telah memberi RM300.00 sebagai ganjaran...
nape cikit??hukhuk..kire untung ler dapat
coz en.Boss aku nie kedek nak *(&^%$ cm aku gak..hahaha
tuk membuktikan yg aku kerja bagus meyh aku kasi tunjuk LOVE LETTER dari en.Boss aku
ha kan??btol aku story nie....
amin xsia2 aku kerja tunggang langgang finally kerja aku d'hargai oleh my boss..
hukhk=ukhuk
niat d'hati duit uh o lanje my mr.a tgk wayang tp hukhukhuk if dye xbz dan ntah ler biler....hahahah
abaikan lah..xkan nye dye nk teman aku kan....
oueky smp sini dulu....
just nk share jer ni pown...

P/S:1:kerja lah dgn ikhlas if korang nk kerja korang d'hargai
2:jgn mengharapkan balasan dlm melalukan sesuatu menda
3:miss so much my mr.A...

No comments:

Post a Comment