Friday 9 December 2011

need u now!!!

Salam jumpe lagi d blog aku ini..

uhuk2!!

ok I tau yg u akan bace story nie but when??I dont know coz u terbz ssgt kan when u da start kerja at new place..hahahah
now want to inform u that 
since u not work at here i really2 TIRED!!!u know...
arggg!nk tau nape??ok...
1:i kene take  photo tuk 1 hari..(ok..boley d'maafkan lagi..)
2: i kene tutup lampu and segala bagai suis at ofice nie(mmg mencabar)
3:kene blk lambat sgt on monday
4:penat yg melampai coz last2 time kne upload photo in abg kacak dpn nie
5:kne print photo's..arggg....
dan after u bla cm hampas je la call xhenti2 dari kastemer la kan....
u think what should i do???
follow u berenti kerja??or stay at sini???
owh skunk hati i menjerit....
mr.A i need u now to help me beb...
not me only beb all staff need u now..arggg
!!
pls come back beb....
moral of the story:sayang i need u for all my life not only for work darling..

No comments:

Post a Comment