Friday 2 December 2011

Nafsu Makan yg Melampau hari nie..

Ape Motif gamba di'atas??
meyh dok dpn kekasih memaseng dok bace ape story...


Salam jumpe lagi d’blog ini

Today nk story about NAFSU MAKAN YG MEMBUAK2.....
Ngam2 jam at dinding opis tue kol 13:00
Aku pown cm bese lah dok membz-kan diri aku...
Ape lagi aku dok diam2 dekat sudut pandang yg good2
Tuk amik feel mkn yg enak sambil d’temani abg HENSEM
Yg HENSEM lah....lantas membuka bekal yg mak aku masak pagi td..
Dok sedap2 mencekik tetibe phone MURAH aku berbunyi....
(lagunkjiwangjer)hahaha

Tup!!hilang mood mkn aku...
Arggg!!!tetibe ku tgk...
ALAMAK!!nape dye day g bg msg...
Dgn muke bongkak dan angkuhnye aku
Membace msg yg tersend at phone aku tu...
Kawan sy ajak g makan ler...
Lantas dgn pantas dan tuntas aku habiskan segala makanan yg duk aku mencekik td...huhu
Pastas xpantas lah kan 6minit jer habis sume....
Tup!!tap!!tup!!tap!!
Jam MAHAL lagi CUN nie menunjukan kol 13:30
Pap!!aku pny phone munyik lagi....
Kawan sy ckp’aku ade kat depan nie copat turun’
Hahaha...lansat aku ambil dompet aku yg da ketinggalan zaman dan phone....
Jln pny jln p mkn at Jusco BBK jer..hahaha
Oueky lah tu.....
Jalan-jalan sambil perah HOOTAK nk mkn hape nie...
Pap!!dpt da..aku ckp nk mkn nasik ayam...huhuhu
Dgn laju aku berlari ke kedai nasik ayam tu..heheh...
Seat fuul lakkan...
Adeh!!!sedey btol coz da lame xmkn at situ....
Lepas mkn tu dok
Jalan-jalan jalan-jalan cari
Lagi makanan hahahah
Kali nie aku yg mintak lagi..huhuhu
Ice-Cream!!huhuhuhu
Padahal selalu mkn pown tp dok kelentong aku ckp
Da lame xmkn nie..hahaha
So dok pi beratur nk mkn Ice-Cream pny pasal...
Alahai RM20.00 jer..lalala
Sambung mkn dlm lif..hahaha..
Nek pening lalat aku dibuadd nye...
Tp sedap lakan...hehehe
Smp opis aku punch card
Hahahaha.....pewot aku SENAK giler...
Sebab terlebey mkn...hahaha beat x??
Nk bgn ssh nk jln ssh...eah same jer lah...hehehe
BTW....tq to en.abg dok lanje aku kn hari nie..
Jasa baik mu akan ku kenang hingga wak tu aku lapa lagi...
Coz aku akan call kau kite g mkn sesame lagi eak...
Hahahah

No comments:

Post a Comment