Thursday 28 July 2011

BERPUASA LAGI.....2011

Hye......Salam semua jumpe lg..heheheh
Oueky hari nie aku nk ucapkan selamat ber puasa to all my family,fwen,non fwen,also my boss even dye bkn islam and my sayang..hehehe......


Oueky....Puasa tahun nie aku rase cm best sgt2 coz aku bertanggungjawab tuk mengajar si DYE b'puasa...hehehe
hope DYE ley tahan lah eak tok pose nie.....
first lau xspt pose penoh 1/2 day pown jadik lah kan.......
To my sayang dont curik2 makan ha TUHAN nmpk...hehehe




Oueky aku harap DYE dpt belajar pose..hehehe....
dan aku harap aku dapat melaksanakan TANGGUNGJAWAB ini dgn sempurna...heheh...
mak ai aku teruja gile nie nk pose.......
walaupon anak bulan belom kelihatan..
perh happy sgt2 nie coz kne mengajar owg berpose..hahaha
harap2 lah DYE ley wat an.....hehehe....
aku doa kan DYE dpt pose tok 1 bln nie.....

To all my family,all my luvelly2 fwen,all my non fwen,all my boss and sume umat islam 
SELAMAT BERPUASA ya.....
semoga bertambah amalan tok bulan pose nie....
sampai sini dulu aku up date nty adew story ag aku update lah yup...bubuy...................

No comments:

Post a Comment