Wednesday 6 July 2011

Salam...Kowng pew kabar???sehat x???
Oueky...Sehat...

Hari nie nk story pasal kejadian pg td....
ngeri x ngeri lah kan...

da lah aku DEMAM,
pastu dtg opis kaki aku kene EXZOS panas giler...weyh...
after tuh aku g klinik...
dokter cakap
awk xdew papew nie...
aku da tahap senget pny jalan dye ckp xdew papew..giler....
da la kaki aku sakit lg dye TEKAN2 at tmpt sakit uh....
B&%^ B*&^ B*&%^............
xdapat mc lak uh...giler.......
DEMAM aku da 2 hari,
masuk hari ni da 3 hari da...adoiy ssh aku nk wat keje cm nie...
tp bagus gak coz aku dpt perhatian dari opismate aku..heheh
sayang gak kowng at aku kan...heheheh
Oueky sok aku nk MC..
heheh..giler da ah sakit kaki pastuh DEMAM lak uh...
pedih nye xyah citer ah an
terangkat beb.......
pasni docter ckp aku kne pantang mam...
argggggg....aku xrela larrrrrrrr
TOLONG!!!!!!!!!!!!
oueky demi kesihatan aku aku akan wat lah...(dalam hati hanya tuhan jer yg tau weyh)

Oueky smapai sini jew....today mmg xdew nasib lah kan...arggggg
aku nek penin nie........
BOSS sat ag sy nak TIDO eak??hehehe

No comments:

Post a Comment