Monday 11 July 2011

Majlis pertunangan pak cik aku....

selamat pagi..............
huhuhu...pew kabar kamu sume??????sehat????
oueky hari nie nk story pasal semalam aku pny pak cik b'tunang........
aku nk share photo p'tunangan dye at sini......
agak happy gak lah coz xlame ag dapat MAK CIK baru..hehehehe







                                          (ini lah cincin p'tunangannyew....)


                      oueky sempat gak aku b'gamba nan bakal mak cik aku...heheh

aku jeles ah sbb bakal mak cik aku tuh tinggi mengile...yg pak cik aku nie alamak..hahaha cenot jew....



hahaha nie lah barang hantaran dari pihak pompuan...last2 aku kene bawak baju...cheyh...
aku engat dpt ler bwk BUAH kew KEK kew dlm kete bley mam...xpew lah....

ouekg ini jew yg aku ley share at kowng sume....
to my pak cik...jgn lpe.....siap kan baju ktowng tuk pernikahan anda oueky......

No comments:

Post a Comment