Thursday 14 July 2011

Majlis pernikahan mak cik saya..............

Selamat pagi semua...
Wah pagi2 ag aku da nk update blog...yew lah mlm td ada satu benda yg membuatkan aku happy..heheh

Tanggal 13/07/2011 time aku xpasti...
alhamdullilah my auntie @ Siti Mayzula telah d'ijabkabulkan
dgn pasangan nyew..huhuhu...




ha nie lah dye my new uncle..heheheh...
aku happy gilerr mlm tuh coz aku jdk tetamu VVIP sbb pangantin pompuan yg jempot aku sendiri tau....
kaw ado??heheh...

Oueky now aku nk share pic sekitar majlis akad nikah my auntie nie....




oueky last2 aku yg kene angkat Al-quran nie...ape lah sume lari xmo angkat...berat sgt kew..adesh..xpew aku amik berkat..hehehe



walaupon aku da dok depan sebelah pengapit pengantin lelaki tuh tetapi aku still xdgr pew yg tok kadi uh ckp..hehehROMENTIK gilerr sore nyew....



berdebar-debar jantung ku...Eh aku lak..hehehe my uncle ler...hehehehe..tok kadi tuh pown sajer-jer wat owg nebes an....



dengan sekali lafaz..hahaha..beliau sah menjadi suami kepada my auntie..heheheheh...



ni lah mas kawen nyew dan cincin perkahwinan nyew..tp x jelas sgt..heheh...aku malu gak dok dpn2 uh coz aku sowg jew pompuan at dpn tuh...



ini lah wajah pengantin pompuan..... and sempat gak mak aku b'gamba nan pantin pompuan yew lah kakak k'sayangan dye lah katekan..heheheh




dlm sebok2 aku ambik gambo pantin aku pown selit gak sebelah pantin...xnk lepasa an peluang kowt..



sebok jew aku nie...nk gak amik gambo nan pantin..hehehe..tq to akak yg tolon amik an gambo kite yup....




nk jugak..hahahayew lah aku an pengapit pantin so mst eh bkn mesti ini wajib..hahaha...
oueky smp sini jew...
nty majlis persandingan aku akan upload ag kemeriahan nyew...
to my auntie and my new uncle SELAMAT PENGANTI BARU.......

No comments:

Post a Comment